Giorgio Armani nem állt meg a divattervezésnél: évtizedek alatt egy olyan birodalmat épített fel, amely a divaton túl a parfümöktől a szállodaiparig, sőt a sportig is kiterjedt. Márkája ma a luxus és a letisztult elegancia világszerte ismert szimbóluma.
A parfümök világa
Az Armani-parfümök a kilencvenes évektől kezdve meghatározó szereplői lettek a világ illatpiacának. Az Acqua di Giò máig az egyik legnépszerűbb férfi parfüm, míg az Armani Code és a Si női változatai ikonikus illatokká váltak. Ezek az illatok Armani filozófiáját tükrözik: egyszerűség, elegancia és időtállóság.
Armani a szállodaiparban
2004-ben Armani a dubaji Burj Khalifában nyitotta meg első szállodáját, amely a márka kifinomult eleganciáját vitte át a vendéglátás világába. A szállodák belsőépítészeti megoldásai ugyanazt a minimalista stílust képviselik, amely a ruháiban is megjelenik.
Sport és szponzoráció
Armani mindig is különös figyelmet fordított a sportra. Öltöztette az olasz olimpiai csapatot, támogatta a kosárlabdát és a futballt is. Az EA7 sportvonal a divat és a funkcionalitás ötvözete lett, amely világszerte népszerűvé vált.
A márka ereje
Ma az Armani birodalom több ágazatot foglal magában: Giorgio Armani, Emporio Armani, Armani Exchange, Armani Jeans és számos más almárka tartozik alá. Ez a felépítés lehetővé tette, hogy a márka egyszerre legyen elérhető a luxuspiacon és a fiatalabb közönség számára is.
Örökség
Az Armani birodalom bebizonyította, hogy a stílus nemcsak a kifutókon, hanem a mindennapokban, a sportban, a parfümökben és a belsőépítészetben is jelen lehet. Armani világa így vált teljes életstílussá.